دختران ما

شهادت امام سجاد بر همگان تسلیت باد ...

1393/8/15 15:32
نویسنده : خواهرجووون
325 بازدید
اشتراک گذاری

برای مطالعه مناجات امام سجاد با خدا به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

خدایا :

 

من که نگفتم گناه نکردم .

خودت و خودم بهتر از همه می­دانیم که من چه­ قدر گناهکارم .

اما هروقت گناه می­کردم امید داشتم تو آن را می­پوشانی .

اگر می­دانستم جز تو کس دیگری از گناهانم مطلع می­شود که گناه نمی­کردم .

تو را مهربان­ترین می­دانستم که جلوی تو گناه کردم  اما خودت می­دانی همان زمان هم

که گناه می­کردم ، وجودت را انکار نمی­کردم و در عین گناه دوستت داشتم .

 

 

خدایا :

 

 

حالا اگر قیامت به خاطر گناهانم مرا به جهنم ببری ،

حق داری؛

ولی همین که وارد جهنم شوم به همه­ جهنمی­ ها اعلام می­کنم

من خدا را دوست داشتم

ولی باز هم من را به جهنمش آورده است .

 

 

خدایا :

 

 

تو که هیچ­وقت به خاطر آنکه گناه می­کردم نعمت­ هایت را از من دریغ نکردی .

به هر دلیلی کمکم کردی ...

گناهانم را نادیده گرفتی ...

بدی­هایم را پوشاندی ...

آن ­قدر مهربانی کردی که به جای آن­که من نگران باشم ،

گویا تو از من خجالت می­کشی ...

 

 پس مرا ببخش ای مهربانترین مهربانان

 

*مناجات زیبای امام سجاد (ع) با خدا*

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران ما می باشد